"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Mindig, minden helyzetben mosolyogj sugárzóan! Vagy...

2017. augusztus 05. - Nevergiveupgirl

Helló!

Tegnap kaptam vért, ami után mindig tökboldog' szoktam lenni, mert jó érezni, hogy élek. Most nem így volt és valahogy még a mai nap sincs így. Elkezdtem írni is tegnap, de túl fáradtnak és negatívnak éreztem magam, így hagytam a francba.

20631841_1580142575375181_952911371_n.jpg

Ma már egy hajszállal jobb a helyzet, legalábbis reggel így éreztem. Mostanra úgy érzem sokkal jobb és nem azért, mert jól vagyok. Nem kezdem el sorolni mi minden(em) fáj épp, ettől tekintsünk el. Attól viszont ne, hogy eszembe jutottak azok az emberek, akik egy-egy mondatukkal erőt adtak. "A Te életed tiszteletreméltó" - Márk mondta nekem ezt régen, évekkel ezelőtt és szerintem a mai napig nincs tisztában vele, hogy milyen sokat adott ezzel. Talán írtam már erről. Vannak még ilyen "mondataim", amiket számomra fontos emberektől kaptam ajándékba. Ezek mindig segítenek, kihúznak a ..... - pont onnan -. Érdekes, a negatív mondatokat nem jegyeztem meg, pedig biztos voltak azok is.

Szóval változó az, ahogy mostanában érzek lelkileg. De mindig összeszedem magam, mert szeretem az érzést, amikor élénk, lelkes és vidám vagyok. Amikor őszintén, sugárzóan mosolygok az emberekre, amikor van erőm, hogy kihúzzam magam és gyorsan sétáljak, mert önbizalmat ad, ami tökalap', hogy kell.

Szeretem, mikor szeretem magam. Nem azt szeretem, ha más szeret, az is lényeges - bár majdnem azt írtam, hogy az nem érdekel -, mégis a legfontosabb számomra az, hogy saját magammal legyek jóban, összhangban. Onnantól jöhet bármi, megoldom. Oh, na meg az alvás és a vér, mert ők hozzátartoznak a lelki békémhez. A lelki békém pedig a kiegyensúlyozottságomhoz, ami pedig ahhoz, hogy elfogadjam és szeressem magam. Ami pedig ahhoz, hogy másokkal is kedves, türelmes és szeretetteljes legyek. Így ezt vissza is kapom, szép kis körforgás ez. Vagy nevezzük bárhogy, de működik. Tükör. .....és, ha már tükör:

Ha megérted, amit kérek tőled, jó nő leszel. Mert a jónőségnek semmi köze ahhoz, hogy mit mutat a tükör. A jónőség lényege, hogy belül szabad vagy. És bízol. Magadban, és egy kicsit azért másokban is... érted? Ha viszont nem bízol, akkor mindig frusztrált, görcsös kiscsaj maradsz. Nemhogy táncolni nem fogsz tudni, hanem élni sem. Élni, csupa nagybetűvel! - Fejős Éva -.

Azért halkan - vagy hangosan - megjegyzem, hogy szerintem nem kell mindenkit szeretni, én legalábbis nem szeretek mindenkit és ez így van jól. Van, akit őszintén nem kedvelek. Tehát ez remek, mert őszinte vagyok. Naugye'.

Még valami. Mindig, minden helyzetben mosolyogj sugárzóan! Jobban leszel tőle, tényleg, próbáld csak ki! Szomorkodhatsz is, olykor kell, de csak rövid ideig tedd! Hosszú távon nem éri meg. Meg a kávé, a kávé is sokat segít. Mondja ezt egy kávéfüggő, azaz ÉN.

20631858_1580143765375062_1048652565_n.jpg

A meleg miatt ne nyafogj, hanem élvezd! Nyár van, télen meg tél. Szóval szerintem úgy összességében ne hisztizz semmi miatt, hanem értékeld azt, amid van - igen, többször írtam már ezt is, de ismétlés a..... -.  Vagy tudod mit? Tedd azt, amitől Te most épp jól érzed magad! Ha sírni szeretnél, akkor sírj, ha kiabálni, kiabálj, ha csapkodni, csapkodj, tökmindegy'! Te ismered legjobban magad, ezt sose feledd, mondjon bárki bármit! Mert ki vagyok én vagy akárki más, hogy megmondja mit tegyél és hogyan érezz vagy hogy mitől leszel jobban? Na, és Te ki vagy?

 

Nevergiveupgirl

(Treina)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr5112704835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása