"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Tipp. Hogyan állj fel, mikor padlón vagy? Megmondom.

2016. október 09. - Nevergiveupgirl

Halihó!

Hétvége. Elég összetetten sikerült, alapvetően jól. Csak túl nagyok az elvárásaim magammal szemben, azt hiszem, talán, mittomén'. Szóval szombaton elég sok mindent csináltam/csináltunk. Este 10 körülre már elég érdekesen éreztem magam - jelzem nap közben azért pihentem -, nem is tudom ezt leírni, de a kimerült nem fejezi ki azt az "élet"érzést. Persze ilyenkor kicsit vagy épp nagyon magamba zuhanok. Általában ez el is múlik miután kialszom magam. De most hiába aludtam, reggel ugyanúgy ébredtem. Illetve itt nem is arra gondolok, hogy fizikailag hogy éreztem magam, hanem még bennem volt az az érzés, hogy "jajj mennyire szerencsétlen vagyok, hogy így elfáradok" és tudom jól, hogy mások is szoktak fáradtak lenni, de ez az érzés egészen más. Na, mindegy is, mert miután vasárnap 11 óráig feküdtem az ágyban és sajnáltam magam - ilyen is kell :D -, közben azért jól esett pihenni, nagyon is. Aztán vannak már jól bevált technikáim arra, hogy hogyan húzzam ki magam ebből az állapotból, mondjuk még jó, volt időm rá, hogy rájöjjek. Az lenne ultra ciki, ha nem lenne ilyenkor megoldásom. Úgyhogy ezeket bevetettem. Leírom, hátha neked is segít, bár ne legyen rá szükséged - amm....de belegondolva bármikor jobb így kezdeni a napot -. Oh, és megmutatom honnan pötyögök. Beláthattok a kulisszák mögé, hehe.14620163_1258526890870086_1223606617_n.jpg

Semmi extrára nem kell gondolni egyébként, csak elkezdek egy kiegyensúlyozott napot. Alapvetően ilyenkor nem is kommunikálok egy ideig senkivel, mert véletlen sem kell a negatív infó. Igyekszem kizárni a külvilágot. Nem mocskolhatja be semmi és senki az agyam, mert mentálisan kell összekapni magam először, a többi utána már úgyis megy magától. Szóval elkezdtem motiváló hanganyagot hallgatni (Brian Tracy főnix szeminárium, szerintem hallgass bele!) és egyéb számomra érdekes, hasznos csatornákat nézni youtube-on (ez nálam az edzésről szól, de lehet az bármi, ami téged feldob, egy időben sminkes videókat is néztem, bár azokat azért, mert tökre viccesek voltak számomra, autós főzös...bármi). - Itt azért megjegyzem, hogy az olvasás sokkal jobb, önfejlesztő könyvek pl., reggel azzal kezdeni a napot nagyon tuti -. Jaaa igen és Paulék is feltettek egy újabb videót, igaz angolul, de valamennyire értem. Vicces, hogy egyre jobban megy az angol, pedig nem tanulom, csak folyamatosan rákeresek szavakra, mondatokra, mert muszáj! - számomra fontos - megértenem Pault. Azt gondolom így lehet a legkönnyebben tanulni.

Ezek után dobtam egy kis agykontrollt is, mostanság nem nagyon vetettem be, pedig elképesztően hasznos....ha már egyszer elvégeztem a tanfolyamot. Vagy hallgasd meg a kedvenc zenéd, meditálj, vagy ha pörgésre vágysz tedd azt, táncolj egy vidám zenére, énekelj hangosan - de neee kezdj el depis mjúúúzikot hallgatni, mert az visszahúz -. Gondold át, hogy miért lehetsz hálás! Iszonyat durva ám, hogy mennyi mindenért. Én mondjuk felsorolni sem tudnám. Csak hajlamos vagyok elfelejteni, ahogy lehet te is. Persze, ha te nem az tökklassz'. Ami még nekem nagyon fontos, szeretem ha rend van körülöttem, de úgy nagyon! meg persze tisztaság. Ha rendet teszek olyan, mintha ezt magamban belül is megtenném, - kidobom a szemetet magamból -. Átláthatóbb minden, kívül-belül. :) Így picit pakolásztam is (sokat nem, mert az tegnap megtörtént), ami ugye le is kötött és már nem a negatívon rágódtam és hogy "jajj, de tré nekem". Majd leültem, hogy igen, meleg otthonom van - fázóóóós vagyok na, én ezt imádom, mármint ezt a gondolatot is, segít -. Később edzettem is egyet, mert az főleg erőt ad a nap többi részéhez. Még akkor is, ha sikerült délben ma délben kezdeni a napot. Sose késő!gdfgdfgd.jpg

Nincsenek nagy trükkök, az egészben nekem a kulcsszó a "kiegyensúlyozottság, napirend és a pozitív gondolatok". ....és egyszerűen nem engedhetem meg magamnak, hogy bárki elrontsa ezt, amibe én energiát fektettem/fektetek napi szinten, senki sem rondíthat bele a gondolkodásomba. Ebben még fejlődnöm kell, mert nehezen vonatkoztok el sokszor attól, ami "jön", de hát hja, ahogy Brian is mondja: "minden fontos, minden számít, minden hat ránk". ...és igen, minden fontos, ha egy napot jól kezdesz és legyőzöd saját magadban a negatív gondolatokat, az is számít. Minden apró tett, lépés, gesztus....tényleg legyen az bármi, SZÁMÍT.

Lényegében így tök hamar teljesen jól lettem, mert miért ne lennék, erős vagyok. Rosszabb pillanatai meg talán mindenkinek vannak vagy sokaknak, ha soha senki nem kerekedne felül ezeken elég csúnya lenne a világ :). Bár sajnos így is sok szomorú, életunt, megkeseredett arcot látok és igen, lehet okolni a körülményeket csak nem érdemes. Ilyenkor ráznám meg őket, hogy hahó éltek, itt és most, ebben a pillantban, egyszer... De nem teszem. Elég nekem magammal foglalkozni meg azokkal, akiket szeretek. Persze apróságokat megteszek, mosolygok, kedves vagyok másokhoz...legyen az a buszsofőr vagy eladó vagy bárki idegen. Kivéve, mikor nem, de akkor nagyon nem, megjátszani sem jó. Szerencsére azért az utóbbi a ritkább. Nekem is jól esik visszakapni azt a mosolyt.

Nya, szóval sikerült, ma is megcsináltam - buksisimi' -. Csodálatosan érzem magam, fantasztikusan vagyok. Minden téren. Ennek örömére készítettem pár fotót mackóval. Mert mackó mindig velem van ;). Úúúgy megszerettem ezt a kis plüss medvét. Instára is feltöltöttem egy képet, mivel ott páran követtek, ide most más kerül. Oh, majdnem el is felejtettem, hogy tegnap Paul írt instára egy idézetet, mire reagáltam neki kommentben, meg mások is. Csak nekem válaszolt. Szerintetek mennyire esett jól? Szavak nincsenek. Hmmm...ez ilyen ;).14610627_1258423670880408_401753433_n.jpg

Most pedig megyek és azt csinálom, amihez kedvem van, mert én döntök és mert megtehetem szerencsére. A te életedről pedig Te döntesz! Csináld jól! Be happy now!

Élvezd az élet minden percét, légy boldog most! Ne várd, hogy a boldogság kívülről jöjjön. Minden pillanatot élvezni kell.

Nevergiveupgirl

(Treina)

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr6911782917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása