"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Gondolataim 2 egység vér után

2016. október 07. - Nevergiveupgirl

Helló!

Sziasztok Drágááááim! Jójó, nyugalom nem fog elmenni ilyen mézes-mázosba a napló, de most jó kedvem van, naaa. Az a helyzet, hogy ma volt minden. Megpróbálok rövid lenni, mert ahhoz van kedvem. Meglátogattam Lackót, ahol persze dolgoztam is - erről le fogok szokni, mert arra kellett volna inkább most is koncentrálni, hogy a vörösvértestecskék beépülnek és pihi és relax és minden happy - és vártam a vért és kaptam a vért. Begyűjtöttem egy kis vasat is, ha már ott voltam, úgy a tuti, hadd legyek már telhetetlen! Nos, szóval ez a finomság került a testembe (nem, nem a lapitopi, olyat még én sem fogyasztok).14619940_1256695097719932_1765589538_n.jpg

Kicsit szerintem sokkolódott a szerveztem a cucctól vagy fene tudja, de hazafelé úgy éreztem magam, mint akit agyonvertek, többször is. A buszon el is aludtam, ami nagy hiba volt, ugyanis alig volt erőm leszállni. Szeintem, ha tehettem volna még mindig aludnék. De inkább hazajöttem a meleg szobámba, az ágyacskámba, mert mégis kényelmesebb, mint a buszon.

Épp aludni készültem, mikor történt valami, erről most itt szándékosan nem írok, mert nem feltétlen publikus a cucc. De, hogy én úúúgy felhúztam magam, első körben legalábbis. Aztán második körben kibőgtem magam, utána hülye gondolataim lettek, majd adtam két nagy pofont magamnak - persze csak gondolatban - és abbahagytam az önsajnálatot, mert az iszonyat ciki, megnéztem egy-két motiváló videót, ez pl. nagyon klassz.- Szemfülesebbek faceen láthatták már -

Nos, összeszedtem magam, de nagyon. Elképesztő elszánt és motivált vagyok most. Igen, nyilván benne van, hogy már most jobban vagyok a vértől és igen, kapok rendesen levegőt, tudok koncentrálni, összpontosítani, hogy tudatos legyek, teljesen más. Kérlek, adjatok vért! Ha csak egy ember ad a blogom hatására már sokat jelent. Életet menthettek. ....és ma kaptam egy infót egy kedves ismerősömtől, képzeljétek! Elment vért adni, mert olvasta a blogom, sajnos ő nem adhatott, de az ő hatására - meg az enyémre :D - elmentek ketten is vért adni. Annyira boldog voltam, amikor mesélte, hihetetlen erőt adott! Igen, ennek van értelme! A kitartásnak, annak, hogy segítsük egymást, legyünk pozitívak és előre! Emberek, hahó, ez a fontos, a szeretet a fontos. Miért? Miért bántjuk egymást ennek ellenére?! Miért?! De sajnos van jó és rossz, a világ ilyen, lehet így is van jól...csak lássuk be, hogy nem azokra az emberekre kell koncentrálni, akik negatívak és elveszik az energiánkat és semmiféle tisztelet nincs bennük. Tisztelet. Az ám! Ismered a szó jelentését? De hmm.....az ilyen embernek tényleg magával van baja és sajnos az egész élete ilyen lesz - ha csak nem történik valami csoda -. Volt, hogy meg akartam menteni őket, de rájöttem, hogy előbb magam kéne rendesen összeszedni, addig semmi nem fog menni. Minden velem kezdődik. Tudom én ezt régóta, elméletben. Gyakorlatban nem ment valami jól, amint a példa mutatja. De tényleg egyre jobban érzem, hogy igen, eljött az én időm, vagy ahogy tetszik....Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat, neked is Hannus, igazad van. Ideje felébrednem. Annyi mindenre vágyom....egyszerűen belül érzem, hogy mi az én utam. Szemléltetésképp. #strengthssssssssssssssssssssssssssssssssss.jpg

....és hát ammm...Paul ma is feldobta a napom, én már csak ilyen szerencsés vagyok, bizony. Jól van naaaa. Klassz dolog, ha van az embernek példaképe és nekem van.95257-positive-mind-positive-vibes-positive-life.jpg

 

Nevergiveupgirl

 

(Treina)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr7611777781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása