"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Lehangoltnak érzem magam

2016. szeptember 23. - Nevergiveupgirl

Helló!

Péntek! Hurrá! Jó lesz egy picit belazulni hétvégén.

Tegnap nagyon sokat dolgoztam, ezért is nem jöttem már este, inkább pihentem. Mai nap ugyanígy telt. Konkrétan utálom a mai napot, van ez így. 

5-kor keltem, úgy volt, hogy megyek edzeni, de Andi lemondta, mert most ő lett beteg. Így itthon edzettem, de nem vittem túlzásba. Nem bánom, hogy így alakult, legalább nyugisan (kacc-kacc) el tudtam látni a munkám. A nyugisan egyébként nem fedi a valóságot cseppet sem, ma kifejezetten kellemetlen napom volt ilyen szempontból is és akkor most nagyon finoman fogalmaztam. Nya, de visszatérve az edzésre, egy mai kép.14469113_1244320832290692_552614208_n.jpgA hét edzés szempontjából nem alakult jól, csak egyszer voltam teremben. Ennek ellenére látom itt-ott magamon a fejlődést. Nyilván minimál, extrém minimál, de az elején a leglátványosabb. A kajára is nagyon figyelek. Ehhez kaptam segítséget! Köszönöm Neked!

Illetve itt meg szeretném említeni, hogy egy régi-régi ismerősöm felajánlotta, hogy haza tud hozni mindig edzés után, óriási könnyebbség ez nekem. Azért csak-csak plusz 50 perc tempós sétáról beszélünk. Meg a tény, hogy nem kell rohannom és időben el tudok kezdeni dolgozni, eléggé megnyugtatja a lelkem. Köszönöm szépen Gábor! 

A következő edzést hétfő reggelre tervezem, de kérdéses, hogy Andi meggyógyul-e addig. Kedd kilőve, mert megyek a gasztrós dokimhoz. 

Más.

Ősz. Határozottan beköszöntött az ősz. Én konkrétan remegve fázom 0-24-ben, éjjel is. Fűtés jelenleg nincs, mert "felújítás alatt". Arról pedig híres vagyok, hogy 30 fokban is képes vagyok fázni. Nem tudom, hogy hogyan fogom viselni az elkövetkező zord napokat. Kemény lesz. Viccelek. Az öltözzek fel jobban, tök jó tanács, köszi. Tegnap reggel póló, pulcsi, vékony kabát és még egy vastagabb kabát is volt rajtam, jaaaa és persze a sál sem maradt el - rendesen reszkettem, annyira fáztam -. Ennél jobban nem szeretnék beöltözni, egyelőre. Azt majd télen. Érdekes, télen egyébként jobban elvagyok, sőt akár remekül is a mínusz 20-ban. Nem tudom, addigra valahogy hozzászokik a szervezetem, meg hm, más. Ez az őszi hideg borzasztó számomra. Munka közben is kabátban voltam ma.14463691_1244320838957358_1016339480_n.jpg

Nem valami happy ez a bejegyzés, de nem vagyok jól, egyáltalán nem. Meg valahogy semmi sem jön össze ma, úgy érzem. Aztán túl is reagálok dolgokat biztos, nem kéne foglalkoznom bizonyos helyzetekkel, legalábbis nem ennyire a szívemre venni, mint amennyire teszem. Nem értem én ezt a világot sokszor. Sokat sírtam ma, most is közel járok hozzá, miközben ezeket a sorokat írom. Holnap jobb lesz, mindig jó lesz idővel, nem mondom, hogy kellenek ezek a borús napok, de fene tudja. Én nem tudom a frankót ;). 

update: van fűtés, legalább ennyi :)

 

Nevergiveupgirl

(Treina)

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr4311737801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása