"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

"Csak pozitívan és keményen"...mondta ma nekem egy kedves ismerősöm én meg lenyúltam címnek

2016. szeptember 19. - Nevergiveupgirl

...és jól mondta. Rá kell jönnünk előbb vagy utóbb, hogy az élet az egy kemény cucc. Lehetünk naivak, hogy mindenki kedves, cuki meg aranyos, lehet áltatni magunkat, de egy idő után jönnek azok a pofonok, mert ahogy az a gagyi (sztem az...tiszta hülyén hangzik, de attól még van benne valami) mondás is megmondja a frankót, hogy ha a kisujjad nyújtod, nekik az egész karod kell majd, sőt...még annál is több. Egyszerűen elégedetlenek az emberek és óriási tisztelet a kivételnek. Tré a munka? B@asszus, dolgozhatsz! El tudsz menni dolgozni! Fel tudsz kelni reggel az ágyból. Te jó ég és panaszkodsz, hogy dolgozni mész? Hogy fel kell kelni? Felkeltél, vágod??? Levegőt vettél! Áh...megy a nyafi, de álladó jelleggel. Irigy vagy? Változtass! Tegyél a célodért! Fáj, amit írok? Az igazság tud ám fájni, nézz magadba! Ha mégse, akkor hagyd most abba az olvasást és sok sikert a további önsajnálathoz! Ha azonban változtatnál, akkor pofa be,"csak pozitívan és keményen" - ha már lenyúltam ezt a szöveget -. ....és igen, nehéz, rettentően, iszonyúan. Nem is arról van szó, hogy könnyű és ki lehet akadni, lehet kiborulni olykor - szerintem kell is, akadj ki! majd keresd a megoldást! -, de 0-24-ben nyafogni egy kicsit sok. Nem gondolod? Tényleg ennyire rossz minden? Nem gondolom így. Annyi szépség van. Engem ma a mozgólépcsőnél előre engedett egy 12-13 év körüli fiú (nekem kisfiú), olyan udvarias volt, mosolygott is. Feldobta a napom. Én is mosolyogtam utána. Aztán megköszöntem az eladónak, hogy kedves volt, mert tényleg nagyon cukker volt, addig is maxiba tolta a mosolygást, de utána pláne és ami szép, hogy látszott, őszinte, ő őszintén ilyen. Jó az a megerősítés olykor, kell a lelkünknek. Szoktál dicsérni? Próbáld ki! Megéri. 

Ítélkezünk, bíráskodunk mások felett, de mikor néztél utoljára magadba? Te tökéletes vagy?! Én nem. Fáj? Fáj hát! Néha szinte belehalok annyira, de be kell ismernem magamnak, hogy tudjak változtatni. Nehéz az út...tudod, türelem, nekem ebből kéne sokkal több. Meg elszámolni sokszor 3-ig, mielőtt reagálok valamire. Az elfojtással is fel kéne hagynom, mert kinyír. Azonban ez más téma, úgyhogy lapozzunk, szóval.... Nézzünk bele abba a tükörbe, és lássunk is! A világ a tükörképünk, mondják a "bölcsek" és szerintem ez valóban így van. Amilyen bent olyan kint. Ezt a dalt egy barátom mutatta, amikor márciusban kórházba kerültem és nem láttam túl szépnek a világot. Azt hiszem, ő akkor elkezdett engem jó irányba terelni. Nem felejtem el soha neki, köszönöm! 

Aztán ott van még a tisztelet, hát....nálam toplistás kategória. Hogy ki kell vívni? Azt mondom inkább oda-vissza működik. De alapvetően mindenkit tisztelni kell, mert mindenki egyedi, mindenkinek jár, alanyi jogon...vagymifene'.

Ez most egy ilyen blogbejegyzés lesz. Nem nagyon sztorizgatok, valahogy nincs hozzá hangulatom. Csak röviden. A hétvége klassz volt, Egerben voltam barátomnál, sütöttünk pizzat, amin kb. semmi sem volt a szószon kívül, azt is mi, illetve ő készítette, ahogy természetesen a tésztát is.

A mai nap nagy része munkával telt, illetve reggel beugrottam Laciba, és jelzem, tök jól vagyok, 109 a hgb-om. Bárcsak így maradna, de legyek telhetetlen, bárcsak még több lenne! Begyűjtöttem egy kis vasat is, aztán indulás munkába. 14316915_1240791812643594_9204577808636473569_n.jpg

Munka után terveztem venni Árkádban edzős nadrágot, ez a projekt olyan jól sikerült, hogy vettem egy never give up-os felsőt kétezerötszázéééért'. Ott lehet hagyni az ilyet, ha egyszer nevergiveup? Szerintem sem. ....és akkor szemléltetem a nők és férfiak vásárlási szokásait néhány kivételtől eltekintve, de ők erősítik a szabályt. A képért szintén köszönet ;). Én jót nevettem.

14408976_1464775683539306_946324770_n.jpg

Nos, nagyjából ennyike. Holnap reggel végre edzés, legjobb. Úgyhogy reményeim szerint a keddi nap szuperül fog telni. Amm...félreértések elkerülése végett megjegyzem a mai nappal sincs semmi problémám, sőt! én úgy, ahogy volt imádtam, csak van bennem egy kis düh és csalódottság - érezni? :D -. Nem szeretem, ha rajtam vezetik le a feszültséget, illetve héééhahaóóóóó nekem is vannak érzéseim. Mondjuk rendesen díjazom, hogy annyira erősnek vélnek sokan, hogy azt hiszik én mindent elviselek. Megtisztelsz, tényleg! Minden irónia nélkül.

Aaa...egy kép, mert hát kép is kell, olyan bejegyzés nincs, hogy ne legyen. Anélkül tökre uncsi lenne, csak betű betű hátán. A fényképezdmagadatükörben' pedig soha nem fog kimenni a divatból. Jól mondom? 14383542_1241174385938670_1344944061_n.jpg

Oh, és egy jó hír, legalábbis számomra, te pedig azt kezdesz az információval, amit szeretnél. Paul továbbra is követ és lájkol instán, úgyhogy oda kell tennem magam - elfoglalt volt, nem volt ideje pár napig rám, hehe, ennyi történt :D -. Ti is tudjátok követni, akár youtube-on is:

4-5 hónap múlva remélem lesz látványos eredménye az edzéseimnek. Tudom, hogy sok idő, ennél jóval több, nem várok csodát. Minimális eredményt viszont igen, már ennyi időtől is. Megcsinálom! Képes vagyok rá. Én hiszek magamban. Hasznosabb, mint másokat hibáztatni meg felelőst keresni, hiszen a felelős én vagyok a döntéseimért, az életemért, mindenért. 

 

Nevergiveupgirl

 

(Treina)

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr211728281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása