"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Lét a vérrel, na meg egy is Brian

2016. szeptember 08. - Nevergiveupgirl

Helló!

A mai napom tökéletes volt. Nem sokat aludtam, reggel még nagyon fájt a fejem, így kissé nyafogva, de felkeltem 4-kor és elkezdtem dolgozni. 8-ra végeztem home office, aztán be is mentem irodába ma. Persze a mai napi #motivation selfie sem maradt el Instagramról.14249028_1231055600283882_548850736_n.jpg

A napom ott kezdett el csodálatos lenni, amikor késve indultam és sietni, kicsit futni kellett a buszhoz. Ismétlem, sőt ki is emelem futni. Aztán egyszer csak rájöttem, hogy nem esek össze, van erőm, wow, azaz váóóóó :), mekkora durva életérzés lehet minden nap így létezni. Ezek olyan természetes dolgok, hogy amikor képesek vagyunk rá, akkor olyan semleges/tök normál. Hm, nah jah. Szóval tökboldoglettem' és még a buszt is elértem.

Munkahelyen úgy laza egy óra alatt megbeszéltük, amit meg kellett, kicsit maradtam még, de nem sokáig. Délután kinéztem Árkádba, gondoltam veszek sampont meg balzsamot (mi mást?!) meg egy fekete és/vagy sötétebb táskát, de aztán nem lett semmi az egészből. Kicsit elfáradtam és a fejem is kezdett egyre rosszabb lenni, így inkább haza is jöttem "gyorsan".

De tényleg kell vennem majd egy hmmm sötétebb táskát, mert a fehér túl nyári. Illetve átgondolás alatt, de kell egy laptop táska is - pff, valami csajos meg cuki és olcsó (létezik?!) -, meg kéne intézni korlátlan mobilnetet a munkám miatt - úgy vélem hasznos lenne, ha laptop mindig nálam lenne -. Kicsit káosz van most a fejemben, ami a melót illeti. De majd letisztul, no para. Hétvégén átgondolom, hogy mit hogy lenne jó szervezni, vagy holnap vagy fogalmam sincs mikor :). Komolyan állandó szervezés az életem, hogy mindent elérjek, amire vágyom. Muszáj valahogy úgy alakítani, hogy mindenre maradjon energiám és aludjak is valamennyit. Remélem hamar összeáll majd a kép, mert nem szeretem az ilyen rendezetlenséget. Kellenek a konkrét feladatok, amihez aztán lehet igazodni. Úgyhogy megoldás kitervelése folyamatban.

Aztán olyan gondolataim is voltak ma, hogy jó-e ez, hogy ennyire nyitott könyv lett az életem? Hm, és jó, miért ne lenne jó. :) Híres szeretnék lenni vagy mi a szösz. Háááh, csak viccelek, vagy nem? :o 

Buszozás közben meg azon agyaltam, hogy hogy adjam át nektek ezt az érzést, amit vér után érzek. Nah jó a tegnapi napom az paff volt, de valószínű a kimerültség miatt, mert most már teljesen oké - picit túlzok, így estére elég gyenge vagyok, de hát mit várok megint 4 óra alvás után -. Szóval azt éreztem ma, hogy bármi történhet, én kibírom, képes vagyok mindenre, sőt enyém az egész világ és értem van minden, minden úgy alakul, ahogy nekem jó, hehe. Persze ez így normális, hogy ezt érzi az ember, de amikor gyenge vagyok és nehéz létezni, akkor azért az önbizalmamra is ki tud hatni, bár hmmm egyre kevésbé. Brian Tracy gondolatai sokat segítettek, idézek kicsit, lehet hosszú lesz, de megéri:

Eleanor Roosevelt: "Senki sem kelthet benned kisebbrendűségi érzést a beleegyezésed nélkül." Régebben úgy véltem, hogy az életben elért sikerek kiindulópontja a célok kitűzése és a tervek kidolgozása. Később megváltoztattam a véleményemet, mert rádöbbentem, hogy mindezt megelőzi egy lépés. Az első lépés pedig nem más, mint a teljes körű felelősségvállalás önmagadért és mindazért, ami történik veled. A valódi érettség akkor köszönt be, amikor végre felismered, hogy senki sem fog a megmentésedre sietni. Csak akkor kerülsz abba a helyzetbe, hogy végrehajtsd a nagy dobást a saját életedben, amikor magadra veszed a teljes felelősséget az élethelyzetedért anélkül, hogy mentegetőznél vagy másokat hibáztatnál. (....) Problémák kontra tények.... "Amit nem lehet orvosolni, azt el kell viselni". A problémákat megoldhatod, a valóság-elv azonban kimondja, hogy a tényekkel meg kell tanulnod együtt élni. Sokan temérdek energiát pazarolnak a tények ellen vívott hiábavaló küzdelemre, holott sokkal okosabban tennék, ha inkább arra összpontosítanák a figyelmüket, hogy a jövőben jobban teljesítsenek. (...)

Bármi történjék is, veszek egy mély lélegzetet, lazítok, elmosolyodom és csak annyit mondok: "Minden élethelyzet pozitív, ha lehetőségnek tekintjük a fejlődésre és az önuralom elsajátítására". Ez egy egyszerű "szellemi sport", amely képessé tesz rá, hogy oldott maradjak, és megőrizzem az érzelmeim feletti uralmat. Űzz sportot az önuralmad megőrzéséből!

A jellem próbája - Könnyű jól érezni magad a bőrödben és sugárzóan magabiztosnak lenni, amikor minden remekül megy, ám az igazi próbatételt az jelenti, hogy képes vagy-e tovább is felemelt fejjel tenni a dolgodat, amikor úgy tűnik, hogy minden összeomlik körülötted, s mindenki más elcsügged, és téged halmoz szemrehányásokkal. AZ ilyen helyzetben mutatkozik meg igazán, hogy milyen fából faragtak.

Nem az a lényeg, hogy mi történik veled, hanem az, hogy mit válaszolsz rá.

....és most nem írom le nektek az egész könyvet, de nekem sokat adott. El is megyek Brian előadására október 23-án, jön Magyarországra. Még időben vettem jegyet, így nem volt vészes az ára, meg fuu már mióta gyűjtök valamire, egy Mazda Miátára - pár év(tized) és meg is lesz :D -, ammm, most valamennyit ebből "befektetek", örülök, hogy ezt is elértem. Talán egy éve mondtam, hogy találkozni fogok Brian Tracyvel, persze olyan elérhetetlennek tűnt és, akinek mondtam biztos jót mosolygott rajta, hehe. Akkor abba bele sem gondoltam, hogy majd jön ő Magyarországra. Aztán látjátok, ez is összejön. Így megy ez. Szerintem ezek után az is belefér, hogy Paullal találkozzam. Amerika, az Amerika, de szerintem kellenek az álmok. Addigra szép izmos leszek, nagyon jól fogok tudni angolul, tök klassz lesz. Hm, más az utam, mint sokaknak, úgy gondolom. Néha elszomorít, de...de vannak tények :).

Na, és akkor a végére még egy jó hír. Ma tudtam edzeni, itthon, gyalogoltam is. Pedig ugye elég tartalmas napom volt alapból. Mondom, maximálisan (by Gabcsiii) elégedett vagyok a mai teljesítményemmel. Azért talán látszik az a capoeirás múlt.Flegma. :D
14256736_1230973580292084_1961560068_n.jpg

Mára ennyi az esti mese. Én is olvasok más blogokat, nekem az az "esti mese". Már várni szoktam őket. :)

ui.: táplálékkiegészítővel kapcsolatos segítséget elfogadok priviben, köszönöm! Egyelőre még a kajázás stb. is átgondolás alatt, de nagyon.

Csáá,

Nevergiveupgirl

(Treina)

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr2311689203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása