"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Ma bajban vagyok a címmel, így az a cím, hogy "nem tudom a mai címet"

2016. szeptember 05. - Nevergiveupgirl

Helló! 

Egyből a lényegre térve, szerdán kapok vért, juppppiiii. Számotokra ez azért jó hír, mert nem leszek túl lelkizős. Számomra pedig azért, mert már idegesítem saját magam, ami annyira azért nem klassz. Hiszen önmagammal jóban kell lennem. Legfontosabb.

Igazából totál nem értem. Valaki elmagyarázza nekem? :) Köszike. 84 a hemoglobinom, ami még tök jó. Mármint pár éve így is éreztem. Oké, hogy vannak egyéb tényezők, amik okozhatnak gyengeséget, főleg a…és most nem írom le azt a szót, amit nem szeretek. Nemmondjukkianevét’. De gyakran látogatom a mosdót, így szépen körül is írtam nektek. 15-20x/nap. Csakhogy így volt ez régen is, mikor ilyen hgb-vel simán km-eket úsztam. Tehát én passzolok. Öregszem? :D Most konkrétan sétálok pár percet és nehezen kapok levegőt. Sőt, még sétálnom sem kell hozzá. Meg „fáj az egész testem” érzésem van – karjaim, lábaim -, a fejem az katasztrófa és most nem arra gondolok, hogy dili vagyok :D – azt szeretem magamban, hehe -, hanem, hogy kezd elviselhetetlen lenni, állandó jelleggel fáj.

Ami még fura, hogy kevés hemoglobinnal nincs olyan jó kedvem - nem azért, mert gyenge vagyok és kihat rám, lehet ez is benne van, de úgy egyszerűen inkább, mintha üresnek érezném magam -, persze a rosszkedvtől messze vagyok így is, de inkább úgy elvagyok a világomban és jól esik egyedül lenni. Jó most az, hogy csak magamra kell figyelnem, nem kell másokra is koncentrálnom. Ilyenkor fárasztó az is, ha valakivel beszélgetek és figyelek arra, amit mond. Brutálisan le tud fárasztani. Szeretek most a csöndben „csak úgy lenni” és elbambulni, elgondolkodni. Biztos kérdezgetnék sokan, ha látnának, hogy szomorú vagyok-e? De egyáltalán nem. Kifejezetten jól esik „csinálni a semmit”. Mondjuk a hangulatot ehhez is megteremtettem. :) Nézzétek! Imádom a piros fényeket.14249276_1228278850561557_1970127851_n.jpg

Mindezt csütörtökön, vér után már nem így fogom gondolni. Tuti az lesz – mint ahogy lenni szokott -, hogy egyből mennék mindenfelé, mert nehogy lemaradjak valamiről, hehe. Gabcsiiii, hétvégére sok-sok programot kell szerveznünk. De így van jól. Szerintem okos az emberi szervezet és tudja mikor mire van szükségünk. Érdemes odafigyelni rá. A határokat azért lehet, sőt szerintem kell is feszegetni. De ezt mindenki döntse el maga!

Ma nagyon sokat hallgattam egy motivációs videó szövegét és úgy közlekedtem be Laciba és haza. Sokszor elgondolkodtam, hogy tényleg nem tudja ezt senkiiiiii, hogy mit érzek. Talán, aki ugyanezt éli át, de ő sem, mert ugyanez nincs :), másképp éli meg mindenki, én sem tudom másnak milyen, pedig  - sajnos vagy nem sajnos, ezt még nem tudtam eldönteni -, nagyon empatikus vagyok. Ahogy ma éreztem magam, tuti sokan fel sem keltek volna az ágyból, ezt ki merem jelenteni. Mikor még pluszban megláttam, hogy esik az eső és belegondoltam, hogy így nem fogok tudni leülni pl. egy buszmegállóban, hát egész kezdtem kétségbeesni. Aztán rájöttem, hogy szeretem az esőt, mert tök jó hangulata van és annak is örültem, hogy felavathatom a majmos esernyőm – én egy kismajom vagyok, az a cuki fajta, ha eddig nem tudtátok volna :P –. A szerénységet nem fogom gyakorolni, sorry. ...és felnőni sem fogok soha. (Egyébként az esernyő maradt, mert kinyitottam és furán álltak azok az izéééék benne, így vittem a masnisat :D) De amúgy eszméletlen jópofa, nem? :)14249119_1228295497226559_1090147993_n.jpg

 

Hmm…mi történt még ma? Sok extra nem, hajnalban kezdtem dolgozni itthonról, 4-től….így tudtam elmenni Laciba. Holnap lesz időm rendes munkaidőben dolgozni, nem megyek kórházba. Nem is tudom be tudnék-e mászni Pestre. Ezzel szemben edzeni el fogok menni, bár az, hogy mennyire lesz erőm hozzá kérdéses, de úgyis szeretnék beszélgetni a személyi edzőmmel, hiszen még nem tudja, hogy ki is vagyok valóóójában, hehe. Látott egyszer és ennyi. Azt nem tudom olvassa-e a blogom. Illetve Paul is motivált ma:

NEVER LET ANYTHING STOP YOU

Van egy álmom/vágyam, és „Ha van egy álmod, ne mondj le róla! Ha valaki nem tud valamit, azt szeretné, ha te sem tudnád. Ha akarsz valamit, tegyél érte!” – és én ezt nagyon AKAROM! Emiatt, hogy teszteljem magam, mit bírok, gondoltam elkezdek edzegetni most is, így este. Azt hiszem valóban jobb lesz, ha egy edző segít és motivál. A 0-hoz közelebb áll a mai teljesítményem, mint bármi máshoz. De egy képet dobtam azért, anélkül nincs edzés, mint tudjuk, hihi. Itt már próbálok túlélni. (A súlyok nagy része a sarokban maradt, sajnos :))14218604_1228276670561775_1852510902_n.jpg

Más nem történt ma, amit megemlítenék. Jaa, de van még valami, tanácsot szeretnék kérni. Nagyon száraz a bőröm, a vérszegénység, vashiány és a nemmondjukkianevét' miatt is – gondolom -, húzódik, fáj. Sok mindent kipróbáltam és talán az argán olaj vált be a legjobban (de az ára miatt az egész testemre kenegetni, szerintem túl nagy luxus :D). Ha tudtok valami zseniális és egyben megfizethető csodaszert, ne tartsátok magatokban! Várom az ötleteket! Köszi! Hajápolási tippeket is szívesen fogadok, bár lehet inkább azt adnom kéne ;). 

Oh, majdnem elfelejtettem. Nagyon sokan ismerősnek jelöltetek facebookon, aranyosak vagytok. Szeretném, ha inkább itt követnétek, de ha mindenképp be szeretnétek jelölni ott is, rendben van. Csak arra kérlek titeket, legalább egy üzit dobjatok előtte. Az úgy számomra szimpatikusabb. Thx.

(ha elírást találtok a blogomban, bocsi érte, tényleg nehéz koncentrálnom már, és fogjuk fel úgy, hogy ettől hiteles :P - "Sose panaszkodj! Sose magyarázkodj" - dede, néha lehet, ez most az az alkalom)

 

Nevergiveupgirl

(Treina)

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr2511679441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása