"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Ma csak röviden, de itt vagyok, vér után

2016. szeptember 07. - Nevergiveupgirl

Helló!

Ma nem írok sokat, mert nem vagyok jól. De pár mondat és pár kép belefér. Nem tudom mi van velem, csak azt tudom vagyis érzem, hogy egyre jobban fáj a fejem. Azt gondoltam majd vér után elmúlik, de nem, sőt most még rosszabb. Hm...örökké nem fájhat. :)

Szóval japp, ma kaptam vért, Lackóban. Néha Lackózom is, most ilyen kedvem van, ma nem Laci. A nap fénypontja az volt, mikor Margóval (Margit nővérrel :D) csináltunk egy fotót. Azt hiszem neki nem tartozik a kedvenc elfoglaltságai közé a szelfizés és egyéb fotókészítési mód sem - velem ellentétben -. Mondjuk ezen a képen az én fejem nem nagyon vállalható a fáradtságtól meg olyan amm...tudjátok IZÉÉ, de megosztom veletek. :) Mert hát Margóval vagyok és nagyon szeretem őt. Meg a többi csajt is, jaaa, csajok, készüljetek a nagy közös csoportképre, velem. Tudom, hogy várjátok már! Úgy tervezem, hétfőn megyek hozzátok ;).226262.jpg

A fotóért köszönet Andinak :)

Meg persze a vért is köszönöm, ha tehetitek, adjatok vért! Jót tenni jó! Próbáljátok ki!14287484_1229987707057338_1064138545_n.jpg

Ami még klassz volt a mai napban, hogy összefutottam Mátéval, pont ebédszünete volt, mikor én mentem haza, így Stadionnál találkoztunk, kimentünk Árkádba, beszélgettünk egy kicsit. Aztán valami nyomi busszal jöttem haza, legalábbis először én úgy voltam vele, hogy biztos nem szállok fel rá :D. Jójó, tudom, kényes vagyok. Egyébként nem, csak hercegnő. Ez van. De aztán nagyon buli volt, olyan nosztalgikus hangulata lett, a gyermekkoromat idézte, a kirándulásokat és kajak megszerettem ŐT. Nem tudtam, hogy Stadionról járnak még ilyen buszok. Illetve néha-néha láttam ott egy ilyen sárga buszt, de hogy én valaha azzal utazok majd haza, na azt nem gondoltam. Azért ezt értsétek jól, nem vagyok én ilyen nyafis ;)  - csak vannak igényeim :D -. Na, egy kép a "kedvenc" buszomról. A képminőség pocsék, paráztam, hogy a sofőr nem lesz boldog attól, hogy a buszt fotózom, hehe. Ne kérdezzétek, hogy miért így takartam ki, szerintem cuki a "rózsaszín köd.", akarom írni felhő vagy buborék vagy mi az a cucc.14256261_1229987800390662_623298194_n.jpg

Nos. Ennyike. :) Még egy reggeli, fotózd magad a tükörben kép, mert az olyan trendi. Jah, cseppet sem, sebaj. Én megengedhetem magamnak. bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb.jpg

Annyira cuki ez a klipp, puszi, pacsi nektek!

Nevergiveupgirl

(Treina)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.