"NEVER LET ANYTHING STOP YOU"

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Crohncolitis_nevergiveupgirl

Milyen vagyok? Mesélj!

2017. február 17. - Nevergiveupgirl

Helló!

Valamiért gyakran blogolok vér után. Talán azért, mert szeretném átadni, hogy mennyire nagyszerűen érzem magam ilyenkor. Most is. 

Szeretnék így maradni, örökre. Hogyan kell? 

Jójó, tudom, hogy vannak dolgok, amiken mások szerint változtatnom kell. Ez rendben van. 

Változtam az utóbbi időben. Sokat. Egyelőre ez sokaknál kiveri a biztosítékot. Evvan'. Vannak élethelyzetek, amik kiváltják ezt, aztán majd elmúlik. Tudjátok, minden elmúlik egyszer.

Nos. Hogy hogyan maradjak így? Jól. Sok hemoglobinnal. 

  • No stress (azthogykell'?)
  • Ne foglalkozzam a kritikával, főleg nem azokkal, amelyekkel szándékosan le akarnak húzni. Ezt amúgy köszi, mostanában jókat mosolygok a próbálkozásokon és az jót tesz.
  • Egyek. Normálisan. Jóoké', jogos.
  • Ne kávézzak ennyit (nem is kávézom sokat)
  • Ne hagyjam, hogy kihasználjanak (ez összetett téma)
  • Ne panaszkodjak!
  • Ne nyafogjak!
  • Ne magyarázkodjak!
  • Ne parázzak előre hülyeségek miatt! (90%-ban meg sem valósul, alaptalan félelmek)
  • Ha épp jól vagyok, ne féljek előre, hogy "majd megint milyen rossz lesz, ha rossz lesz :D". Csak úgy éljek a "mostban", tudod: "Most jó".
  • Magamnak Én legyek a legfontosabb! Legyek önzőbb! 
  • Higgyek magamban! Ha én nem hiszek, akkor ki fog?

Szóval összességében Én Én vagyok, Te pedig Te vagy, ilyen egyszerű. Nem tudhatom helyetted, hogy mi jó neked, ahogy helyettem sem tudhatja senki. Kívülről tökegyszerű'. A javaslatokat köszönöm szépen, szükségem is van rá, de aztán azt kezdek az információval, amit szeretnék. Ezt fogadd el! Ha nem tetszik, csak engedd el és kész! 

Lehet nem vágyom rá, hogy "segíts"! Olyan szinten biztos nem, hogy azt hallom: "szarul csinálod". Lehet. Majd rájövök. De ne mondd meg, hogy hogyan éljek! Ezt is köszi! Nem mindig kellenek szavak.

Elfogadom. Nyilván nem jól csinálom, ha így vagyok, ahogy. Azonban senki sincs a helyemben. Változok, jobb lesz, egyre jobb. Idő. Vannak szokások. Nem egy nap alatt váltak szokássá. Nem is egy nap alatt fognak "elmúlni". Persze lehet az lenne a jó, egy drasztikus váltás. De fogalmam sincs, hogy hogyan kell. 

Nem ismertek, senki sem. Ne higgy a látszatnak, van, hogy csal! 

Hogy miért vagyok most "ilyen"? Milyen vagyok? :) Mesélj!

16788017_1397732480282859_2077349236_n.jpg

 

Az, hogy én ki vagyok, attól függ, hogy te minek akarsz látni engem.

 

Nevergiveupgirl

(Treina)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://crohncolitisgym.blog.hu/api/trackback/id/tr6012269410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása